• Slider one

Storing op Comunicare voip platform

Kijk eerst op deze pagina of er een storing op het comunicare voip platform is.

  • 28-2-2024 10:30 Bij een beperkt aantal van onze klanten is de collega weergave in Coligo Desktop niet zichtbaar. Wij hebben hier een fix voor gemaakt, maar deze zal pas na kantoortijd worden geïmplementeerd. Als u een klant heeft waar dit probleem voorkomt willen wij u vragen hiervoor ticket aan te maken, wij zullen dan zorgen […]
  • 26-2-2023 21:15 Vanwege onvoorziene omstandigheden is het onderhoud op het Xelion platform uitgelopen. Momenteel zijn de volgende tenants nog in onderhoud: CP3, CP11 en Dionar02. Rond 10:00 zullen we u voorzien van een nieuwe update. Onze excuses voor het ongemak
  • 12:00 23-2-2024 Onze engineers hebben problemen met de EWAN Postcode Check in onderzoek en werken aan het herstellen van de normale service. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we danken u voor uw begrip gedurende deze tijd.
  • 07:26 23/02/2024 Wij hebben vannacht problemen gehad op de Managed Voice proxy wat resulteerde dat toestellen de registratie verloren. BLF heeft tijdelijk ook niet gewerkt. Dit is inmiddels hersteld. Mochten toestellen geen registratie of BLF hebben dan adviseren wij deze te herstarten. Onze excuses voor het ongemak.
  • 22-2-2024 10:50:00 Wij ontvangen meldingen van Partners over problemen met betrekking tot eenzijdige audio naar Vodafone-bestemmingen op Managed Voice 3 en Voice Connect. Wij onderzoeken deze meldingen met het grootste belang en zullen u binnen een uur voorzien van een nieuwe update.