• Slider one

Support

Support tijdens onze openingstijden

Je kunt de Comunicare support afdeling bereiken van maandag t/m vrijdag, 08:30 tot 17:00 uur.

Wij zijn bereikbaar: 

Faq:

Hieronder alle veel voorkomende vragen

  • Voip extensies
    Bij het Voip platform van Comunicare kun je dmv deze extensies zelf heel veel zaken regelen. Weet je niet precies wat je moet dan stuur dan een support-ticket in. 901       Systeemnummer            Aanmelden op toestel met Gebruikersextensie 902       Systeemnummer            Afmelden van toestel met Gebruikersextensie 903       Systeemnummer            Aanmelden op wachtrij met Gebruikersextensie…
  • APN Instellen
    Om met onze Comunicare data abonnementen te kunnen werken heb je een APN instelling nodig. Vul bij APN het volgende in :internet.mvno.mobiDe rest kunt u leeg laten. De pincode van de simkaart is standaard: 0000
  • Online “telefoonboek”
    Wil je voor een groep gebruikers of voor een gebruiker een telefoonboek invullen. Download dit bestand. Kijk waar uw downloads opgeslagen worden. Open de file en vul de voor u belangrijke velden. Wanneer je klaar bent met invullen laad de file hier weer op en wij ontvangen hem automatisch. Zodra…
  • Wachtrij
    Bij Comunicare heb je als klant de mogelijkheid een wachtrij in te stellen. Stel je hebt het erg druk met het Je telefoontoestel aanmelden bij een wachtrij Bel 903 en geef het extensie nummer op van de wachtrij (zichtbaar in het communicatie portaal van Comunicare) Toestel afmelden van de wachtrij…
  • Gigaset aanmelden
    Wanneer je een handset moet aanmelden druk je op basis zie knop hieronder Houd deze knop 5 seconden ingedrukt ( de Basis staat nu in de aanmeld modus) Kies op de handset instellingen Kies aanmelden Druk vervolgens op handset aanmelden. Mocht er een pincode nodig zijn? Vaak is het 0000
  • Gigaset afmelden
    Wanneer de handset via autoprovisioning van de basis b.v. een IP510 pro is ingesteld is moet het aantal handsets kloppen met het aantal registraties. Heeft er ooit een handset geïnstalleerd gezeten en je connect nu een nieuwe handset dan kun je niet automatisch uitbellen. Hier laten wij zien hoe je…
  • U bent niet geregisteerd
    Bij deze melding heeft u provider een nieuw ip nummer afgegeven of u bent van provider gewisseld. Dit is eenvoudig op te lossen. Bel 901Geef uw extensie nummer, is toestel nummerGeef uw wachtwoord. Wanneer u, U bent aangemeld hoort is alles goed gegaan.
  • Mac adres Gigaset ip510 pro
    Om bij een bestaande Gigset ip510 pro, het mac adres en het mac id te achterhalen kun je eenvoudig: Druk op de knop die je aan de voorkant ziet van de N510. De handsets gaan nu over en in het scherm wordt het ip-adres getoond van het basisstation. Open de…