• Slider one

Gepland onderhoud Comunicare Voip

Op deze pagina kunt u zien of onze platformen gepland onderhoud hebben

Pagina bekijken

  • Wij hebben momenteel een verstoring met de optie wachtrij break-out. Hierdoor is het nu niet mogelijk om met de keuze 1 uit de wachtrij te stappen. Onze engineers werken aan een oplossing. Er is geen workaround mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.
  • Wij zullen vandaag tussen 13:30 en 16:30 ons ticket systeem Jira servicedesk , op advies van de leverancier Atlassian, voorzien van een noodzakelijke security upgrade. De upgrade zal na verwachting ongeveer 10 minuten gaan duren. Tijdens de upgrade is het niet mogelijk om in te loggen en tickets in aan te maken in Jira servicedesk. […]
  • Wij onderzoeken op dit moment meldingen vanuit onze monitoring over problemen op Infinity platform. De impact van deze verstoring is dat er geen gesprekken worden aangeboden vanuit de Infinity wachtrijen. Er is geen workaround beschikbaar
  • Sinds 5 december om 23:35 is er een storing opgetreden in een van onze datacenters. Op dit moment is de meeste impact op SwyxOn en de Infinity wachtrijen. Onze engineers werken aan een oplossing,
  • Het Partner Competence Centre is weer bereikbaar via de gebruikelijke nummers. Onze excuses voor het ongemak.